Sökandet efter en gnutta civilisation!

söndag, oktober 03, 2004

Första livstecknet

Hmmm hmmm hmm!

Jag är en mystisk filur som postar under namnet Erik på www.liberaldebatt.com och forumhuset.mine.nu. Som ni ser så har jag nu även skaffat mig en personlig blogg. Här kommer jag att kommentera vad nyliberalism är och inte är (för det finns en del konstiga uppfattningar om vad det är hos media och folk på vänsterkanten), kommentarer om världen, på både dagsfärska och tidlösa händelser, från min nyliberala utgångspunkt, och om jag vågar kanske en del lite mer personliga saker.

Ambitionen ska vara en post per dag, det kan vara något väl ihoptänkt, något som jag gått och grubblat på ett tag eller något rent spontant! Det mesta kommer förmodligen att bli mer eller mindre spontant, jag menar en blogg är ju ett utmärkt medel för att visa ens spontana sida.