Sökandet efter en gnutta civilisation!

måndag, oktober 25, 2004

Nu får jag skämmas eller nåt!!!

I en tidigare post, så skrev jag lite felaktigt att LiberalDebatt:s skribenter hade fått sin tredje blogg, vilket nu har visat sig vara fel.
Figurehead/Dennis har två stycken bloggar igång en svensk och en engelsk, som båda startade innan min. Han hade även varit snäll och länkat till min blogg (ett stort Hurra!), tänk vad mycket intressant man kan få reda på genom att kolla igenom besökandestatistiken.

Här är iaf Dennis bloggar:
http://dennis.scorpionshops.com/
http://belloq.blogspot.com/

Nu ställer jag mig i skamvrån!!!

En annan intressant sak som jag har upptäckt i statistiken är att väldigt få av er använder världens bästa webbläsare, Opera!!! Skärpning! En annan intressant sak är att jag tillhör de fåtal som förtfarande kör med Windows 98. Lyckligtvis verkar det inte vara fler än mina föräldrar som fortfarande använder Windows 95. :-)

Gå i frid!!!

Bloggmusik:
Jimmy Cliff: The Harder They Come.

  • Jag har ju inte annonserat om det, så det är väl ingen större miss :) Dessutom uppdateras inte den engelska bloggen så ofta numera.

    By Blogger Dennis, at 10:39 fm  

  • Wadafukk! Skulle ad-ware Opera vara bra? Till vad? Skaffa firefox och var som folk!
    Dessutom, win98 ska du akta dig för, du ska egentligen akta dig för allt som är win! Köp en mac och var som folk!

    =)

    /Brandman

    By Anonymous Anonym, at 1:41 em  

  • Oops! Trampade jag på en öm tå???

    Ad-ware är bra, man får en produkt "gratis" och lagligt, och utvecklaren tjänar pengar på att ge bort gratis programvara. Det låter som win-win för mig, då jag oftast ignorerar annonserna...

    Sen förstår jag inte vad en mac skulle kunna vara bra till...

    By Blogger Erik, at 1:59 em