Sökandet efter en gnutta civilisation!

söndag, november 21, 2004

Femman v47

Veckans söndagsfemma: Föreställ dig att jag flyttar in hos dig...

1. Vad är det första jag troligen skulle irritera mig på hos dig?
Att min 25 kvm etta skulle bli rejält trång om om två personer skulle bo där plus att den är ganska rörig då jag tillhör de människor som gillar att sprida utt mina saker över hela golvet.

2. Vilken av dina ovanor/egenheter skulle jag först börja tycka är lite gullig?
Hjälp, ingen aning. Kanske att jag ibland kan springa runt och leta efter något som jag behöver i tio minuter innan jag upptäcker att det låg där jag kollade först..

3. Vad skulle jag få lyssna på till frukost?
Musik (det kan bli nästan vilken stil som helst) eller möjligen något nyhetsprogram.

4. Vad skulle jag aldrig hitta i ditt kylskåp?
Morotsjuice, eller andra saker som innehåller rotfrukter (undantaget rödbetor).

5. Du är i ena rummet, jag är i rummet vägg i vägg, pruttar du?
Om jag inte tror att du märker det...

  • En kompis bodde med sin flickvän i en etta på 25 kvm i Lambohov. De hade det rätt mysigt. Ett tag i alla fall :)

    By Blogger Dennis, at 9:19 fm