Sökandet efter en gnutta civilisation!

fredag, december 17, 2004

Fredagsfyran v. 51

Veckans frdagsfyra handlar om motion, någonting som jag inte är särskilt bra på:

1. Motion: Hur, var, när och varför?
Jag har aldrig riktigt förstått vad som skulle vara så kul med motion, så jag undviker det.

2. Går det att få bra motion utan att gå på gym?
Det antar jag.

3. Vad är viktigast när man skall motionera?
Motivation skulle jag gissa!

4. (Hur) motionerar du?
Rent reflexmäsigt så känns det inte som jag motionerar och jag anser fortfarande inte att jag gör det, men vissa andra bloggare verkar ha en mer vidsträckt motionssyn än vad jag har.
Jag brukar gå eller cykla när jag ska någonstans inom Linköping, tex handla någonting. Jag tycker också att det är härligt att vara ute och gå mitt i natten, när det är så tyst och fridfullt, och bara planlöst ströva runt. Om ni ser någon i Linköping som är ute och går klockan tre en torsdagsnatt, så finns det en hyffsad chans att det är jag.

  • Vänta du Erik! När du närmar dig de 40 så har du ett annat svar på fråga 1...(;-)

    Mvh Jerry
    http://jerryolsson.se

    By Anonymous Anonym, at 2:15 em