Sökandet efter en gnutta civilisation!

måndag, december 06, 2004

Kiss And Make Up?????

Mitt bredband var nere ungefär 24 timmar från lite efter typ ett igår till ett idag.

Under tiden har Chadie och Dennis bråkat och gjort en höna av en fjäder. Jag har ärligt talat svårt att förstå varför någon av dem har blivit så arga.

Jag föreslår att istället lyssnar på Saint Etienne: Kiss And Make Up och glömmer bort hela incidenten! Den är både lugnande och har en passande text.

  • Tja, jag brukar bli förbannad när jag behöver upprepa mig alltför många gånger. Jag har säkert förklarat mig ett tiotal gånger sammanlagt sedan igår kväll.

    Att hon sedan kommer med fullständigt fantastiska påståenden som att jag tvingar censurerar henne och att jag tvingar henne att sluta blogga gör ju inte saken bättre direkt.

    By Blogger Dennis, at 9:56 em