Sökandet efter en gnutta civilisation!

tisdag, januari 18, 2005

Hur får man inspiration!

Den senaste tiden har jag totalt saknat inspiration till att skriva något intressant här i bloggen, och det enda som har känts kul att posta har varit lite tester.

Jag känner helt enkelt att jag just nu inte kan komma på något som jag vill förmedla till er (eller iaf inget intressant). Normalt sett så flyger fingrarna bara över tangentbordet och man bara känner att man måste få ut något så fort som möjligt.

Jag känner också lite samvetskval för folk som kommer hit och förväntar sig något nytt och intressant att läsa, och inte hittar det. Dessutom gillar jag att se bra statestik på sidan (dvs många personer som läser den).

Så nu letar jag efter lite tips eller funderingar, vad gör du när inspirationen tryter? Är detta kanske ett första tecken på en "fyramånaderskris"...

Hjälp!

Bloggmusik:
Timbuktu: Alla vill till himmelen men ingen vill dö