Sökandet efter en gnutta civilisation!

onsdag, februari 09, 2005

Försenad fredagsfyra!

Här kommer förra veckans fredagsfyra, bara liiite försenad.

1. Varför har du valt just bloggen som uttryckssätt?
Jag tyckte att det verkade vara ett kul komplement till att skriva på lite olika forum.

2. Vad gör du de dagar då inspirationen till att skriva tryter?
Låter bli att skriva? Eller hittar något inspirerande hos andra bloggar, hos någon tidning eller på något TV-program.

3. Är bloggen det enda stället du skriver på, eller skriver du någon annanstans också?
Nej! Skriver på LiberalDebatt och Forumhuset, fast jag har tagit en paus från den sista.

4. Vilket av dina alster är du mest nöjd med?
Ingen aning. Ärligt talat, så känner jag mig nog aldrig riktigt nöjd, utan är alltid orolig för att jag inte varit tillräckligt tydlig eller har svamlat för mycket.