Sökandet efter en gnutta civilisation!

torsdag, mars 31, 2005

Senaste femman!

Nu är jag tillbaka, så det blir förmodligen en del inlägg idag. Jag börjar med Femman:

1. Hur skulle vi kanna igen dig i en dokusapa?
Blyg, konflikträdd och tystlåten, men trevlig och förhopppningsvis ganska arbetssam.

2. Hur tror du andra skulle beskriva dig som bilforare?
Det överlåter jag åt andra...

3. Hur anser du sjalv att du ar som bilforare?
Jag försöker planera framåt och följer reglerna ganska bra, även om jag ibland tummar lite på hastigheten, stopplikten eller gult ljus.

4. Beskriv din position i soffan nar du ser pa tv.
Har ingen soffa, då den inte skulle få plats i min lägenhet. Antingen så halvligger jag i sängen eller sitter på datorstolen.

5. Vad skulle du heta i "Lojliga Familjen"?
ingen aning, jag har helt glömt bort vad de heter.