Sökandet efter en gnutta civilisation!

onsdag, april 06, 2005

Belöning!

Då det är lite skralt med svar från de jobben som jag söker via Platsbanken, så tänkte jag testa lite nytt.

Därför erbjuder jag nu en belöning på 500 kr till den som kommer med ett tips som leder till ett jobb i Linköpings-Norrköpingstrakten (under förutsättning att det är någorlunda permanent och heltid eller iaf hyffsat när heltid). Jag kan tänka mig allt utom telefonförsäljning och det spelar ingen roll om det är vitt eller svart.

Ni kan få en glad 24-åring som har bra datorvana, är smart och kompenserar bristande jobberfarenhet med en vilja att alltid göra så bra ifrån sig som möjligt. Jag har dessutom lätt för att lära mig nya saker.

[Vill ni svara privat så är min e-post-adress: nyliberal101(AT)gmail.com där (AT) byts ut mot ett @.]