Sökandet efter en gnutta civilisation!

lördag, augusti 13, 2005

Tillbaka!

Så, efter ett långt sommaruppehåll med jobb, så är jag nu redo att så smått börja komma tillbaka till mitt gamla jag med en hel del mer eller mindre ointressant att skriva.

Jag funderar starkt på att byta namn till något som känns mer som jag nu (frukta inte nu jag är fortfarande nyliberal, men det känns lite som att förneka liberalismens storhet under 1700- och 1800-talen och att förringa de viktiga delar som man faktiskt delar med mer måttliga delar av liberalismen). Dessutom ser jag mig mer som filosof än lärare det nuvarande namnet till trots. Förslag välkomnas, de kan ju, om inte annat, iaf inspirera mig. Eventuellt så blir det även en designförändring och/eller egen domän.

Jag har också bokat en plats på Frihetsfrontens Sommarseminarium. Med lite övertalning kan jag kanske tänka mig att övervinna min rädsla föra att blotta mitt privatliv (som iofs är ganska ointressant, men vad ska jag säga, jag är paranoid...) och lägga ut en bild/beskrivning innan.